اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

نگاهی به مطبوعات اسپانیا | رونالدو بارسا را به قعر چاه فرستاد/ مسی در نیوکمپ مصلوب شد

مطبوعات اسپانیا به برد رونالدو برابر مسی، باخت ناامیدکننده کومان و اتفاق نژادپرستانه در بازی باشاک‌شهیر ترکیه واکنش نشان دادند.

نگاهی به مطبوعات اسپانیا | رونالدو بارسا را به قعر چاه فرستاد/ مسی در نیوکمپ مصلوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز چهارشنبه 19 آذر – 9 دسامبر به مهمترین مسائل فوتبال در اروپا پرداختند.

شب گذشته در چارچوب بازی پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا مقابل یوونتوس در نیوکمپ با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد تا یک نتیجه ناامیدکننده دیگر را به ثبت رساند.

از طرفی دیگر اتفاقی عجیب در بازی باشاک‌شهیر و پاری سن ژرمن رخ داد. داور چهارم بازی توهین نژادپرستانه‌ای به کمک مربی نماینده ترکیه داشت و همین مسئله باعث اعتراض شدید دمبابا و بازیکنان باشاک‌شهیر شد. آنقدر اعتراض آنها ادامه پیدا کرد که دیگر نماینده حاضر به بازی در حضور کمک داور چهارم نشد. این بازی یک روز بدون حضور آن داور به تعویق افتاد و قرار است آنها امشب بازی را دنبال کنند.

بررسی روزنامه‌های ورزشی اسپانیا در روز گذشته را در اینجا بخوانید.

مارکا چاپ مادرید تیتر «رونالدو بارسلونا را به قعر چاه هل داد » را بر جلد اصلی خود برد. کریستیانو با 2 گل پنالتی خود نقشی اساسی در پیروزی پیرلو مقابل کومان ایفا کرد.

از طرف دیگر مارکا نوشت که بارسلونا صدرنشینی را از دست داد و در مرحله بعد باید با تیم‌هایی مثل بایرن مونیخ،لیورپول، دورتموند، چلسی و منچسترسیتی رقابت کند.

مارکا همچنین از آمادگی کارواخال و راموس برای بازی امشب حساس رئال مادرید نوشت و از لزوم امتیاز گرفتن اتلتیکو مقابل سالزبورگ اتریش صحبت کرد.

آ.اس چاپ مادرید از اتفاق عجیب مسابقه باشاک‌شهیر و پاری سن ژرمن صحبت کرد و تیتر «نه به نژاد پرستی» را به روی جلد برد.

نماینده ترکیه به دلیل توهین نژاد پرستانه کمک داور چهارم دیگر راضی به انجام بازی در حضور این داور نشد و یوفا تصمیم گرفت که بازی را امشب بدون حضور او برگزار کند.

اما رسانه‌های بارسایی به انتقاد از نمایش ضعیف تیم کومان پرداختند. موندو تیتر «یک نمایش ناامیدکننده دیگر» را به روی جلد برد و اسپورت از تیتر «مصلوب‌شده» استفاده کرد.

رسانه‌های بارسایی از نمایش نگران کننده تیم کومان نوشتند و این تصویر کنونی بارسا را بدون هدف و سردرگم خواندند. موندو از مصاحبه گریژمان نوشت که این بارسا بدون اشتیاق، ایده، انرژی، دفاع، حمله بود و امروز این تیم در هیچ زمینه‌ای خوب نبود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول